maanantai 6. lokakuuta 2008

Kyljellään

Blogin kirjoittamisen myötä olen innostunut kovasti valokuvaamisesta. Sain digikameran äidiltäni syntymäpäivälahjaksi muutama vuosi sitten, mutta en ole ollut kovin innokas kuvaaja. Nyt äiti sanoi, että minun pitäisi saada parempi kamera, mutta minä olen oikein tyytyväinen näin. Kuinka monella maailman ihmisellä edes on kameraa?
Viikonloppuna tarkastelin tätä maailmaa kyljelläni sängyssä maaten. Kaikki näytti vähän erilaiselta.

Pieni ruokailija.



Pitsiverho maalaa auringon kanssa taideteoksia seinille.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tulee erilaisia kuvia, kun vaihtaa perspektiiviä. Ensimmäinen kuva aarre tilanteen takia ja viimeinen taiteellisuuden takia.

Mari kirjoitti...

Valokuvaaminen on kivaa! Ennen blogia kuvailin enemmän ihmisiä, mutta nyt olen innostunut kuvailemaan kaikkea muutakin. Eikä minun kamera mikään huippu ole, mutta ihan ok kuvia sillä saa.

Mukavaa tiistaita teille:))

Rouva Nordman kirjoitti...

Leijonainen, samaa mieltä!

Mari, mukavaa päivänjatkoa! Sama juttu, ennen blogia minäkin kuvailin vain ihmisiä.