keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Worn out - Uuvuksissa

The dark part of the year has started. It is hard for me to tolerate it. The fact that the start of the dark time is also the start of the busiest time at the work doesn't help at all. Now I just have to work, work, work and at some point everything will get easier and lighter.
Tomorrow I will get on stage and sing. I do charity for Unicef and we have arranged a big charity concert for the children. It is nice and exiting, but all the arrangements are tiring as well. This weeks weekend will be well deserved. Today I got a new hairdo. I now have blue on my hair. 
***
Pimeä aika vuodesta on alkanut. Minun on vaikeaa kestää sitä. Se, että juuri tässä kohtaa vuotta on töissä kaikkein kiireisintä ei auta asiaa ollenkaan. Nyt täytyy vain painaa, painaa, painaa töitä pois. Jossain vaiheessa helpottaa ja kevenee.
Huomenna teen toisenlaista työtä, kun nousen lavalle laulamaan. Teen hyväntekeväisyystyötä Unicefissa ja olemme järjestäneet suuren Lasten hyväntekeväisyyskonsertin. Se on kivaa ja jännittävää, mutta olen järjestelyyn liittyvistä töistä hieman uupunut. Tuleva viikonloppu saapuu todellakin tarpeeseen! Olin tänään kampaajalla. Minulla on nyt sinistä hiuksissa.

Ei kommentteja: