torstai 9. helmikuuta 2012

A nervous breakdown - Hermojärkytys

Kolmas kotipäivä ja vasta nyt turvaudumme elokuviin. Potilas on nuutunut, mutta hyväntuulinen. Hemuli-parka sai hermojärkytyksen, kun raekuuro tuhosi hänen kasvinsa. Nipsulla oli vaikeaa, kuten aina. Muumipeikko onneksi korjasi tilanteen.

Helmikuinen aurinko tanssii huoneissa. Valo tuntuu ihanalta, mutta paljastaa sotkut. Olen saada hermojärkytyksen kaikesta pölyn määrästä. Nyt on kaksi päivää aikaa laittaa koti kuntoon. Lauantaina minulla on juhlat. Ihan muuten vaan. Tykkään juhlista.
***
Third day at home and time to watch movies. I like the retrostyle moomins. The Hemulen got a nervous breakdown when a heavy wind destroyed his precious plants. Sniff had a hard time as always. Luckily the Moomin solved everything.

The February sun is dancing in the rooms. I love the light, but I guess that I will get a nervous breakdown of all the dust. I have two days to get the home tidy. On Saturday I have a party. No special reason. I like parties.

2 kommenttia:

Kirjailijatar kirjoitti...

Ihanaa, että sinulla on juhlat. Minä olen laiska järjestämään juhlia, mutta sitten kun pääsee juhliin, on mahdottoman kivaa. Pitäisi itsekin innostua järjestämään useammin juhlia.

Eli kivoja juhlia teille!

Rouva Nordman kirjoitti...

Minulla on kaikki juhlavalmistelut aivan vaiheessa, mutta kyllä tämä tästä...

Kiitos toivotuksesta! Juhliminen on ihanaa!